Plán na týden od 15. - 19. 9.
Milí rodiče,
prosím:
1. Věnujte pozornost námětům na pomoc dětem v českém jazyce a matematice. Mají vše nalepené na vnitřní straně desek.
2. Pokud nebude pršet, půjdeme ve středu na vycházku (2 h Tv + Prv) Děti si vezmou baťůžek, dejte jim sportovní oblečení a obuv.
3. Dú: PL (pracovní list) z matematiky. PL z ČJ - Trénuj své křestní jméno. Přineste v pondělí 22.9.
|
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
|
|||||||||||||||
Český jazyk Čtení Psaní s. 16 - 21 |
Písmeno ve slově A, a, Sluchová syntéza slov Počet slabik
Čtenářská lekce převyprávění příběhu nebo jeho části předvídání podle ilustrace
Rozšiřující: čtení a psaní jednoduchých slov |
Poznám písmeno A, a, určím, kde se ve slově nachází. Složím slovo z hlásek. Určím počet slabik.
Při práci s příběhem poslouchám, předvídám děj.
Čtu a píšu jednoduchá slova, kreslím podle návodu. |
|
|||||||||||||||
PSANÍ Grafomotorické cviky s. 4 - 5 |
Grafomotorická cvičení rozvoj jemné motoriky
správný úchop tužky a sezení
|
Umím sedět u psaní.
Správně držím tužku.
|
|
|||||||||||||||
MATEMATIKA s. 16 - 20 |
Orientace v prostoru vpravo, vlevo, řádek, sloupec Číslice: 1 - 5
Rozšiřující: sčítání a odčítání do 20ti, psaní číslic 4 - 6 |
Procvičuji, co je vpravo, vlevo, řádek, sloupec.
Určuji počet, přiřazuji správný počet prvků k číslu.
Vyberu si, co chci sám objevovat v M. Trénuji psaní číslic. |
|
|||||||||||||||
PRVOUKA s. 15 - 17 |
Hygiena
Vztahy ve třídě
|
Myji si samostatně ruce.
Sdílím s ostatními, co mám rád/a.
Znám jména svých spolužáků. |
|
|||||||||||||||
ANGLICKÝ JAZYK PS s. 3 - 5 |
Téma: Škola
|
Pojmenuji školní potřeby a základní barvy, kluka, holku, Tobyho, Ellu, Luckyho, Maxe. |
|