Týdenní plán od 22. - 26. 9.
DÚ:
Matematika - PL + procvičovat poznávání číslic 1 - 5 + příklady na sčítání a odčítání do 5ti - Odevzdají v pondělí 29.9.
Čj - čtecí karta - děti ji budou mít připnutou v pracovní učebnici Čj. Je potřeba číst každý den nejméně 5x!
Prosím, kdo ještě neudělal, zaplaťte pomocí QR kódu 300 Kč(web školy Klub přátel rodičů) a zapište do ŽZ, že bylo uhrazeno.
Dívejte se s dětmi do fotogalerie, třeba Vám udělají aktivity a výtvory dětí radost.
Děkuji za spolupráci! :-)
1. A 4. týden 22. – 26. 9. 2025
|
CO SE BUDEME UČIT? |
JAK SE MI DAŘÍ? |
Český jazyk Čtení Psaní s. 22 - 27 |
Písmeno a slabika M, m, slabika ma, má Sluchová syntéza slov Počet slabik Čtenářská lekce převyprávění příběhu nebo jeho části vytvoření ilustrace Rozšiřující: čtení a psaní jednoduchých slov |
Poznám písmeno M, m, určím, kde se ve slově nachází. Přečtu slabiky ma, má. Napíšu slabiku MA, MÁ. Složím slovo z hlásek. Určím počet slabik.
Při práci s příběhem poslouchám, abych mohl nakreslit obrázek.
Čtu a píšu jednoduchá slova, kreslím podle návodu doplňuji věty. |
PSANÍ Grafomotorické cviky s. 6 + 30 |
Grafomotorická cvičení správný úchop tužky a sezení přesné tahy číslice 0 - 5
|
Správně držím tužku dvěma prsty.
Snažím se o přesné tahy. Píšu číslice 0 - 5 |
MATEMATIKA s. 21 - 25 |
Číselná osa 1 – 5
Znaménka menší, větší, rovná se. Rozšiřující: sešity M, matematické pomůcky, PL. |
Doplním čísla do číselné osy a orientuji se na ní. Porovnávám skupiny předmětů a zapisuji správné znaménko. Zapisuji správně znaménka Vyberu si, co chci sám objevovat v M. Trénuji psaní číslic. |
PRVOUKA s. 18 - 19 |
Vztahy ve třídě Můj den: jeho části, činnosti v jeho průběhu
|
Znám jména svých spolužáků. Vyjmenuji části dne, řeknu, co ve které části dne dělám. |
ANGLICKÝ JAZYK PS s. 4 - 5 |
Téma: Škola
|
Pojmenuji školní potřeby a základní barvy, kluka, holku, Tobyho, Ellu, Luckyho, Maxe. |